Klachten ten aanzien van de NBSM sportverzorger en -masseur dienen in eerste
instantie gericht te worden aan de sportverzorger -masseur.
Indien de NBSM sportverzorger en de klager niet tot een oplossing komen kan
de klager zich richten tot de NBSM.
U dient per e-mail, met inachtneming van het onderstaande, uw klacht in te
dienen bij de NBSM:
De klacht moet inhouden,
- naam en adres van de klager
- vermelding van zijn hoedanigheid, zoals bedoeld in artikel I van het
tuchtreglement.
- naam en adres van de aangeklaagde en diens hoedanigheid.
- de gronden van de klacht.
U kunt uw e-mail sturen naar
info@nbsm.info
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U
heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
De NBSM neemt contact op met de NBSM sportverzorger -masseur en vraagt deze
om een verweerschrift.
Aanvankelijk neemt de NBSM een bemiddelende rol opzich. Indien deze
bemiddeling niet tot een gepaste oplossing komt doet de NBSM een uitspraak.
Als basis voor de klachtenprocedure gelden de statuten en huishoudelijk
reglement van de NBSM en de hieruit voortvloeiende gedrags- en tuchtregels.
De uitspraak van de NBSM is bindend.